torsdag 31 mars 2011

Bio

Snart blir det bio med Marina för att fira att tentor i engelskan är gjorda. Om man sen blev godkänd eller inte, det är en annan sak. Missade bussen jag tänkte ta för att jag litade på Karlstadsbuss live i telefonen. Den brukar stämma men tydligen inte idag. Nu ska nästa buss komma om 7 minuter, hoppas jag. Är rätt kallt ute å med tanke på att jag väntat ett tag så. Tyckte mig höra en buss men så var det inte.

Var och handla med Jenni och en tjej som heter Malin förut. Köpte mig världens onödigaste grej, det var en nagellacksborttagare. Det enda man behöver göra är att öppna burken, döpa nageln och sen är nagellacken borta. Smidigt. Men om man tänker efter är det ju rätt onödigt. Hur svårt är det att ta lite medel på en bomullstuss? Inte särskilt.

Efter gårdagens muntliga tenta i engelska gick jag hem till Jenni och umgicks med henne, Magnus å Viktor. De drack vin medans jag körde på passoa och sourz. Åt ost och kex och bara pratade. Tror jag kom hem någon gång vid halv två, men som tur var fick jag sova ut i morse..

/I
Published with Blogger-droid v1.6.8

2 kommentarer:

  1. Vad ska nageln heta då...;) hahaha!
    Mia

    SvaraRadera
  2. Haha, du kanske har något bra förslag på namn ;)

    SvaraRadera