onsdag 16 mars 2011

Solsidan

Idag har jag fått upp ögonen för solsidan tack vare mina grannar. Fick första säsongen av Magnus så det ska jag titta på i morgon. Var mycket roligare än vad jag trodde. Det positiva är att när jag sett klart säsong ett, finns det en säsong till.

I morgon blir det musik, redovisning av boken "Lära barn estetik" genom drama och andra övningar. Kommer nog gå bra. Klockan 13.00 får vi tillgång till idrottssalen och vi ska då gå igenom och bygga upp vår rörelselektion. Förhoppningsvis tar det inte allt för lång tid.

I morgonen kväll blir det att umgås med Jenni och se på Gossip Girl och Vampire diaries - så bra! Kan inte låta bli att älska de serierna. Man vill bara ha mer och mer hela tiden.

Nu blir det sängen så jag orkar upp till morgonen, har nämligen bestämt mig för att gå upp lite tidigare på morgonen så jag har tid till att ta det lugnt. Få en bra morgonrutin. Vill ju inte vara helt slut när vi ska ut på praktik om några veckor.

/I
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar