tisdag 29 mars 2011

Engelsk-tenta

Nu är tentan i Engelska avklarad. Satt nästan i en och en halv timme, av fyra. Jag svarade någonting på allt, men en stor del är chansning. Räknar med att det blir omtenta i maj. 60 poäng var godkänt, tror jag kanske lyckas få ihop 30.
Jag tror att engelskläraren kommer skratta åt min fonetiska skrift. Herregud! Nästan så att jag själv skrattade åt mig. Men är ju positivt om jag roar någon. Kommer iaf få reda på vad jag behöver träna extra mycket på till nästa gång och det är ju positivt. Får se vad som fastnat och vad som inte fastnat.

Nu ska jag åka hem och plugga vikingatiden och asagudar. Det kommer nog gå bra det här. Dramaexamination på fredag! Vi måste bli så gott som klara idag. Men det fixar vi: Vi är bra, vi är bäst, vi rockar fett bra - studiegrupp 4!

/I
Published with Blogger-droid v1.6.7

1 kommentar:

  1. När får vi tillbaka tentan tror du? Nu är jag klar och jag är helt slut. Det gick inte jättebra för mig heller faktiskt. Fast det gick nog som väntat skulle man kunna säga.

    SvaraRadera