lördag 19 mars 2011

Pluggande

Idag har jag lyckats plugg lite, känns skönt när man gör det. Skulle ta en paus i pluggandet och gick då in till Jenni, men hon och Mia satt och pluggade, vilket resulterade i att jag pluggade lite mer tillsammans med dem. Efter ett tags pluggande ställe Jenni fram mat till oss (förra inlägget) och jag stannade kvar hos henne hela kvällen. Vad som egentligen skulle vara ett kort besök blev till en kväll med sällskap. I morgon planeras det filmmys med Mia och Jenni, alltid lika trevligt att umgås. Och det bästa med allt är att vi känns som en familj, vi behöver inte underhålla varandra, vi kan sitta tysta i flera timmar och bara va. Är inte sånt bara helt underbart?

Kollade på "Är du smartare än en femteklassare" förut och insåg att jag behöver färska upp lite saker. Landskap t.ex. det är något som jag har problem med. Får lov att börja plugga in en massa om jag ska bli lärare. Plötsligt känns det mer intressant och relevant jämfört med andra saker som borde pluggade in.

/I
Published with Blogger-droid v1.6.7

1 kommentar:

  1. Jag kan plugga landskap med dig!!! Tycker sånt är görkul ju!

    SvaraRadera