onsdag 16 mars 2011

Karate kid

Jag och Jenni har precis suttit och tittat på den nya Karate Kid filmen och jag kan inte låta bli att gilla den. Tycker den är jättebra, är andra gången jag ser den nu, men det gör inget för det är en film som tål att ses flera gånger.

Idag har jag haft noll energi, är trött och vet inte hur jag ska orka hålla mig vaken så länge till. Egentligen var jag rätt sugen på att gå och lägga mig redan vid 18.00 men det går ju inte. Idag är det säsongens första Gray's och det får man ju inte missa. Är även rätt sugen på att se programmet som börjar efteråt, Out of the map, tror jag den heter. Det programmet verkar riktigt bra, men med tanke på hur trött jag är nu, har jag svårt att tänka mig att jag kommer orka se det.

Morgondagen bjuder på bild och då ska jag fixa i ordning en svans åt mig själv. Spännande. Insåg att det är ganska svårt att hitta kläder som passar till en tiger, orange är inte så inne, särskilt inte som leggins eller shorts. Leopard däremot, det finns det massvis med kläder till...

/I
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar