lördag 26 mars 2011

Söndag?

Förut satt jag och Marina och pluggade, när klockan närmade sig sextiden tänkte jag kolla när reprisen av "Out of the map" gick. När jag tittade vilka program som gick på tvn, slog det mig att det är lördag idag, positiv överraskning. Vi började även titta på resor till Miami, hotell på stranden, flyg dit, två veckor för cirka 10 000. Lockande. Jag vill verkligen åka till USA - jag måste göra det någon gång. Sol, bad och värme, ja tack!

I morgon blir det ännu mer tentaplugg med Marina, bara vi orkar hålla oss ifrån att titta på resor så. Frågan är om jag borde ställa om klockan nu eller till morgonen? Ställer nog om klockan som står i mitt fönster, men mobilen får va. Kan hända att mobilen ändrar tid själv. Äntligen sommartid, snart sommar. Jag längtar.

/I
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar