tisdag 5 april 2011

Pasta

För inte allt för många veckor sen, slängde jag ut ett paket med cous cous på golvet. Igår när jag öppnade skafferiet slängde jag ut ett paket med makaroner över golvet. Har man inte arbete så skaffar man sig.

Idag har jag, Sofia och Sandra varit effektiva. Har i stort planerat alla lektioner som vi ska ha under denna och nästa vecka. Tog oss en tur till vaktmästeriet för att tigga lite material. Inga som helst problem att få tag i saker på universitet. Vi sprang runt i källaren på universitetet, tydligen finns det skyddsrum där om det skulle behövas. I vilket fall som helst kom vi tillbaka från källaren med stora rör bland annat. Folk tittade lite konstigt på oss, men vem bryr sig? Tror att eleverna kommer uppskatta våra planerade lektioner. Det första de ska få göra är att leka med tapetklister. Spännande.

Idag åt jag pastasallad till middag. Varför äter man inte det oftare? Gott blev det, men insåg efteråt att jag hade glömt fetaosten. Men då får jag helt enkelt äta det en annan gång. Efter kvällsmaten var det meningen att jag skulle plugga med Jenni, men pga noll koncentration slutade det med att jag tränade istället. Kanske inte så dumt det heller.

/I
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar