måndag 11 april 2011

Motivation

Min lägenhet ser ut som ett bombnedslag. Jag vet att jag måste städa, känns inte bra när det ser ut som det gör. Problemet är att jag har noll motivation. Däremot har jag motivation till att plugga, men tror det beror på att jag undviker att städa. Idag har jag börjat med engelskan, känns lite bättre när man får lite gjort. Ska skriva hundra ord till om Boy: tales of childhood sen är den uppgiften klar. Kommer nog gå bra det här, lite Pluggande varje dag. Har suttit och skrivit om en lek som heter "Familjen Larsson", när jag skrivit om den lite insåg jag att jag inte äger någon skrivare (framtida projekt) så därför fick jag sätta mig och skriva allting med papper och penna. Usch vilken tid det tog, var ju tvungen att skriva stort så man ska kunna läsa lättare också. Skrivare är någonting som jag måste satsa på tror jag. Problemet är att jag vill ha så många saker, skrivaren ligger högt, men finns saker som lockar betydligt mer.

I morgon måste jag gå upp riktigt tidigt. Jag glömde nämligen bort att lägga in mina bilder på mitt usb, därför måste jag gå upp extra tidig - mindre roligt. Men förhoppningsvis går det lika lätt att gå upp i morgon, som det gjorde idag. Morgondagen består av rörelse och dans, trevligt! Hoppas vår etta kommer tycka om det, att de finner det givande och är aktiva. Men hittills har de varit fruktansvärt duktiga, alla är aktiva och deltar i våra påhitt. Därför är jag helt säker på att morgondagen kommer gå strålande. Jag är stolt över dem.

/I
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar