torsdag 7 april 2011

Vardagslyx

Jag är helt slutkörd efter en dag med drama. Tror de tyckte det var roligt också, men frågan är vilka som blev tröttast efteråt, vi eller dem. Tror det kan ha varit ganska jämnt.

På vägen hem bestämde jag mig för att göra lite ärenden. Köpte mig bland annat schampo och balsam, body butter, en termosmugg, ansiktsvatten, sminkborttagningsmedel och lite fler saker. Kände att jag kunde få unna mig lite idag, så det var skönt att bara ströva runt och handla lite tillsammans med Sofie. Nu har jag precis varit ute en snabb sväng med Jenni och Tom-tom, är skönt ute trots att det blåser så. Funderar på om jag orkar träna idag eller om jag ska ta det i morgon, är ju fruktansvärt trött idag.

/I
Published with Blogger-droid v1.6.8

1 kommentar:

  1. Åhhh! Jag vill åxå kunna unna mig lyxgrejer...:) Tigi och bodybutter, VILL HA ;) Puss

    Syr din

    SvaraRadera