lördag 9 april 2011

Helg

Denna kväll spenderas i soffan med bra film. Först Narnia: Kung Caspian och skeppet gryningen. Den var bra, lätt sevärd. Om cirka en timme blir det nog Black Swan tror jag, om jag orkar. Har varit så fruktansvärt trött den här veckan, men det är inte så konstigt med tanke på att man är ute i en etta och har estetiska lektioner. När man inte är van blir man helt slutkörd, men förhoppningsvis går det bättre när vi ska ut på praktik. Egentligen borde jag plugga, men är ju en dag i morgon med. Har tänkt läsa lite ikväll innan jag ska sova iaf, och det är bättre än inget plugg alls.

Igår var jag barnvakt åt Noel. Han är ju så extremt go. Vi sprang en massa, vi hoppade i sängen, busade, ramlade på golvet, tog kort, såg på Dumbo och massa mer. Han har sån energi och även om han säger att han är "mammas prins" så tycker jag att han är mosters prins. Jag tycker om att leka med Noel. Han är världens charmigaste unge. Goast i världen är han.

I morgon, ska jag förutom att plugga, se om jag orkar ta mig ut på stan och shoppa lite födelsedagspresenter. Men det beror ju på om jag känner för det i morgon, skulle vara skönt att få det gjort. Slippa tänka på det sen.

Blev en smulpaj förut, var inte alls fel. Mums! Ibland måste man få lyxa till det och unna sig saker. Kanske skulle unna mig kinect till x-bok?

/I
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar