fredag 25 februari 2011

Väntan

Denna eviga väntan är så extremt jobbig. Har passerat gaten och människorna börjar ställa sig upp och bilda en kö redan. Problemet är att vårt flyg inte lyfter förrän om 40 minuter. Dessvärre känner jag mig nu som en av dem eftersom det inte är några bestämda platser. Vill ju helst sitta bredvid Ida så man slipper sitta enbart bredvid främlingar. Har nu bara en två timmars flygning framför mig innan jag befinner mig på plats. Sjukt spännande kommer de bli.

Ida och jag hade en del dötid i Göteborg förut, så vi bestämde oss för att sitta och äta mat på en Kinarestaurang, där de serverade buffé. Jättegott! De hade mina favoriter, biff med bambuskott, kyckling med bambuskott och curry, friterad kyckling osv. Mums! Vi dödade nästan två timmar på den restaurangen. Skönt. Sen är jag verkligen glad för att vi tog den sista flygbussen ut till flygplatsen för här är det inte stort. Och det finns nästan ingenting att göra. Är åtminstone glad att vi ställde oss upp tillslut, för nu är det massor av människor bakom oss. Förhoppningsvis får vi plats bredvid varandra nu! Men det borde väl inte vara något problem hoppas jag.

/I
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar