tisdag 15 februari 2011

Tjuderuttan, sa räven

Morgondagen inleds med en musiklektion då jag ska redovisa en musikdidaktisk bok. Jag valde den boken som såg roligast ut. I skrivande stund har jag ingen aning om vad jag ska prata om, men tror nog att jag kommer på någonting. Hon kan ju inte ha allt för mig att klaga på när hon knappt har gett oss några direktiv. Jag föredrar strikta regler när man faktiskt vet vad man ska göra, ogillar när vi får vaga, tveksamma besked (vilket det känns som om vi får hela tiden) i alla fall i estetkursen.

Efter musiken i morgon ska vi samlas i dramagruppen och sätta ihop ett forumspel, som även det verkar ha ganska vaga direktiv.

Förövrigt tittade jag på Trassel häromdagen, helt klart sevärd!

Nu ska jag nog försöka sova, orkar inte diska ikväll så det lämnar jag åt morgondagen.

/I
Published with Blogger-droid v1.6.5

1 kommentar:

  1. SV: Neeejdå, tycker inte att du använder ordet jämt oftare än någon annan värmlänning ;)

    SvaraRadera