söndag 6 februari 2011

One Three Hill

Har haft lite av ett One three hill maraton här hemma, orkade inte hålla mig ifrån att se vad som kommer hända. Sen är jag trött på att försöka följa serien, särskilt när den går halv fem på söndagseftermiddagen. Hade varit lättare om det gick vid sex tiden, men men. Hoppas att det tar slut snart, för det kännsp som om det aldrig tar slut. Vill ha ett slut även om jag verkligen älskar serien.
Känns inte som om jag orkar ta tag i mitt pepsi max beroende heller. Blir arg på mig själv, men tydligen inte tillräckligt med tanke på att jag innerst inne inte tycker att det är så farligt. Mitt beroende är nog ganska stort egentligen eftersom jag måste, verkligen måste dricka det varje dag. Kanske blir lättare att sluta när man är hemma hos mamma och pappa, för här hemma hos mig är det ingen som har koll på om jag dricker eller inte. Tur att jag inte är beroende av alkohol i alla fall.

/I
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar