torsdag 24 februari 2011

London i morgon

I morgon åker jag och Ida till London. Kommer bli grymt spännande, med tanke på att jag aldrig varit där förut. Paul som vi ska bo hos, tycker att det är lite roligt att vi båda heter Ida, därför säger han att han ska ställa sig på flygplatsen med en skylt med texten "Ida and Ida". Finns så mycket jag vill se och göra i London. Vi lär inte hinna med allt men förhoppningsvis åker man ju tillbaka fler gånger. Tror inte att jag kommer shoppa så mycket med tanke på att London är ganska dyrt. Men ska bli riktigt roligt att få spendera mycket tid tillsammans med Ida, det gillas.

Pratade ju tidigare om att vi hade ett examinerande moment i musiken idag, vi lärde ut en sång. Det gick bra och jag behövde inte sjunga inför klassen. Däremot sjöng jag ju med när alla skulle sjunga. Lite synd att man är 30 personer som redovisar under samma tillfälle, för man blir trött och tappar fokus ganska lätt. Men nu är det avklarat. Nästa musiklektion har vi åter igen ett examinerande tillfälle, då ska vi prata om en bok tillsammans med de andra i studiegruppen. Mer än så vet vi inte.

Nu borde jag packa eller liknande, men vi åker inte så tidigt i morgon vilket innebär att jag lika gärna kan packa då. Har i alla fall skrivit en lista på allt som ska ner i resväskan.

/I
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar