söndag 20 februari 2011

London

Nu är det mindre än en vecka tills jag och Ida åker till London. Det ser jag verkligen fram emot. Tack vare underbara Marina har jag fått tag på en resväska som har de rätta måtten för att kunna klassas som handbagage. Mina flygbiljetter är utskriva, kameran ligger på laddning och jag känner mig taggad för att uppleva London. Dessvärre skulle det regna hela helgen om man kan lita på yr.no

Morgondagens lektion består av att få information angående en resa till Matilla med klassen. Den lilla utflykten är jag däremot inte taggad för. Får se hur många av klasskompisarna som känner sig taggad att åka iväg, för enda anledningen till att jag skulle åka är för att umgås lite mer med klassen.

Var på en föreläsning angående examensarbete i Sydafrika för ett par dagar sedan. Det var jätteintressant och jag känner mig sjukt taggad på att åka ner dit. Jag vill åka, helst redan i morgon. Nu ska jag bara komma på vad jag vill skriva om när det kommer till examensarbetet, men som tur är har jag tid på mig.

/I
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar