söndag 27 februari 2011

London - första dagen

Idag har jag upplevt delar av London, vi var på en jättemysig marknad där jag köpte tre fina tavlor. Själva marknaden i sig var bara helt underbar att gå på. Var inne i en butik där jag ska köpa mig lite linnen, de var fina och roliga. Var även inne på lush, livsfarligt! Man fick testa produkterna och man ville ju egentligen plocka på sig lite av varje, men det blir helt enkelt för mycket i vikt om man skulle göra det. Gick längs Oxford Street, massor av affärer överallt. Lite ont i fötterna och efter ett tag fick man helt enkelt panik på alla människor!! Har även åkt i en röd buss, det är stort de!

Frukosten i morse bestod av rostat bröd med bacon i mellan, efter att vi hade ätit en tallrik flingor. Jättegod frukost, verkligen. Familjen vi bor hos är underbara. Vi ska försöka hitta en bra present att ge till dem, med tanke på att vi får frukost, de hämtar och skjutsa till flygplatsen och inte nog med allt så fixade de att vi fick använda deras oystercard, som de betala. Vi måste helt enkelt ersätta dem med något riktigt fint!

Nu ska jag och Ida se på bio, "No strings attached".

/I

(Skrivet igår kväll)
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar