söndag 20 februari 2011

The O.C

Under helgen har jag försökt ta det lugnt, har haft lite av ett The O.C maraton. Det går inte att inte tycka om den serien. Så förutom att jag har spenderat tid tillsammans med Ryan, Seth, Marissa och Summer så har jag träffat Jenni. Inge ovanligt där. Hon knackade på och undrade om jag inte kunde klippa henne, jag tyckte att hon var galen med tanke på att jag inte klippt någon under hela min livstid. Men tillslut lyckades hon övertala mig och det ser inte förjävligt ut. När jag träffade henne någon timme senare såg det jättefint ut.

Blev en kväll inne hos Jenni, med goda drinkar och en del alkohol. Efter ett tag fick vi sällskap av fler grannar, mycket trevligt. Är roligt att umgås med grannarna. Vi drack, pratade och lyssnade på musik. Runt halv två någon gång var jag så trött att jag helt enkelt var tvungen att gå in och lägga mig. Kände mig taggad fast otaggad, svårt att förklara. Hade jag druckit mer och varit uppe och hoppat hade jag nog kunnat hålla på längre.

Dagen idag har jag spenderat i soffan, ingen större chock där. The O.C står på och jag bara älskar det. Snart på tiden att skaffa fram säsong 2.

/I
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar