fredag 18 februari 2011

Post

Ibland blir jag så irriterad på människorna som delar ut posten. Hur tänker man när man levererar ett paket som det inte går att ta ut ur postfacket? Är det meningen att jag ska tvingas hämta en sax och klippa upp paketet inne i facket? Nej! Blir så irriterad. Men det positiva är att jag har fått mitt te i alla fall. Luktade supergott! Mums. Efter att ha trixat och fixat inne i postfacket fick jag tillslut ut det. Men är ju inte meningen att jag ska tvingas klippa upp mina paket för att få ut dem. Det är inte första gången de stoppar in för mycket i mitt postfacket, en annan gång fick jag inte ens upp postfacket. Då fick jag lov att ha sönder en tidning som låg där inne för att tillslut kunna öppna facket. Irriterande när man inte bara kan ta ut posten!

Idag bjöds det på födelsedagssång nere på Ica Kvantum, hela estetklassen var där och sjöng för en tjej (okänd för alla utom en) och när vi sjungit färdigt gick vi bara där ifrån. Folk tittade på oss och det blev en hel del prat om det efteråt. Var riktigt roligt att göra någonting sånt, oväntat för det överraskade även människorna runtomkring.

/I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar