söndag 31 oktober 2010

Saknar



Jag saknar mina djur, min underbara hund Leon som man kan krypa intill och gosa med när man fryser och Aliss som är den goaste katten i världen (saknar givetvis Amras och Alwa också), men Aliss har alltid varit min katt. Ibland önskar jag att jag kunde ha djuren här hos mig så man inte känner sig så ensam när man ligger i soffan och ser på film. Men de har det bättre hemma hos mamma och pappa, även om Aliss säkert skulle älska att bo hos mig och slippa sina jobbiga ungar, (Amras och Alwa) men är man allergisk så är man.

Sen blir man glad och lycklig av djur, man mår bra helt enkelt. Leon kände på sig när man var ledsen när man var yngre och då var han alltid så snäll och skulle trösta. Ligger bredvid en i sängen och bara är go. Min hund det. Ibland kan jag höra hur katterna, framförallt Alwa, kurrar när jag pratar i telefon med mamma. Hon gör ingenting annat än att kurra och vara go, i alla fall inte mot mig och mamma. Min bror är hon inte så där super förtjust i då hon fräser och slår efter honom varje gång han kommer i närheten. Djur är allt för roliga ibland..





Förövrig har jag köpt mig Marabous nya choklad, vinter vit, med smak av vit choklad och vanilj. Den är god, men skulle jag kunna tycka någonting annat, jag som älskar vit choklad.



/I


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar