lördag 30 oktober 2010

Trött på det här

Nu är jag trött på att vara sjuk, har legat hemma i soffan sen tisdag eftermiddag eftersom jag inte lyckats bli av med min förkylning. Har seriöst varit sjuk sen jag kom hem från Spanien i slutet av augusti, inte okej. Så därför bestämde jag mig för att ta det lugnt den här veckan och verkligen satsa på att bli frisk, men känns inte som om det går så bra.. Min feber går upp och ner och jag sover nästan hela dagarna, min energi ligger på noll och jag vill bara bli frisk så jag kan börja träna.
Men har helgen på mig att bli frisk och är jag inte bättre på måndag antar jag att jag får ringa till vårdcentralen, trots att jag inte tror att de kan göra särskilt mycket för mig.

Har pratat en hel del med Ida och det ser ut som om vi ska gå på Saw i 3D, spännande. Jag som är direkt livrädd för skräckfilmer men det ordnar sig. Jag vill verkligen se 3D bio och man får väl ta vad man får. Hoppas att det åtminstonde finns en tid inte allt för sent så man kan ta bussen hem efter filmen. Känns inte direkt så lockande att gå hem efter en sådan film.

Nu borde jag fixa mig någonting enkelt att äta, smörgås kanske. Är egentligen grymt sugen på pannkakor men har inte energi till att ställa mig och göra i ordning sånt just nu känner jag.

/I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar