måndag 18 oktober 2010

Hösten

Helgen bjöd på jobb på BK, mellan 01.00 - 04.00. När jag kom hem försökte jag sova, men orkar aldrig riktigt slappna av direkt så somnade inte förrän efter halv sex på söndagsmorgonen.
I morse försov jag mig, kanske kan ha något med att jag sov dåligt natten mellan lördag och söndag? Fick stressa iväg till skolan där vi hade dans, kom i lagom tid för att börja med gruppuppgiften och vi blev klara ganska fort. Dansen spelades in och nu ska vi bara framföra den nästa måndag. Förövrig dansar vi till en av Michael Jacksons låtar.

Efter skolan blev det att gå på stan en stund med Ida och Marina, jag och Ida köpte oss varsin t-shirt som vi ska ha när vi har dansredovisning. Man kan verkligen säga att det är höst ute nu, det är blött överallt, det blåser riktigt ordentligt och det är svinkallt. Höll på att frysa ihjäl efter att jag och Marina skildes åt vid bussen. Tur att jag köpt mig en ordentlig vinterjacka, fast den kostade därefter 1595:-, men fick den för 1500:-, inte illa för en jacka man köpt i Ekshärad.

Nu ska jag nog försöka äta lite mat, nudlar eller smörgås får det nog bli. Orkar helt enkelt inte ställa mig och laga någon riktig mat, det är jag för lat för.

Förövrigt så kommer min kära mor i morgon och vi ska måla om min lägenhet. Ska bli skönt att få det gjort, ska trots allt bo kvar här i 2½ år till och färgen kostar bara 99 kronor, inte så farligt för att måla om en hel lägenhet..

/I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar