tisdag 12 oktober 2010

Stressad

Just nu är det mycket som ska göras i skolan, vi ska skapa en dans, ett drama, ett intro inför en dramalektion, lära ut en sång, lära ut en lek som vi ska leka, sen skrivuppgifter på det. Det ser inte så jobbigt ut, men när det är gruppuppgifter, med olika grupper, så är det svårt att hitta en tid då alla kan. Det krockar med de andra gruppuppgifterna eller med ens privatliv. Det är helt enkelt svårt att hitta tider som ska passa sex individer i den ena grupper, och sex andra individer i grupp nummer två. Nej, tack vet jag för gruppuppgifter med SAMMA människor..

Nej nu ska jag inte klaga, vi kommer säkert lyckas lösa det. Men just nu känns det svårt att hinna med riktigt. Sen får vi tydligen ännu en ny gruppuppgift i morgon, får se hur det går..

Nu ska jag försöka fixa mig lite mat, efter att jag varit duktig och bytt prop i lägenheten.

/I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar