onsdag 13 oktober 2010

Sjukdom

Idag är jag sjuk, vaknade vid tretiden i natt med hemsk huvudvärk så fick bli en värktablett, men med tanke på att huvudvärken inte hade släppt vid åttatiden i morse och jag faktiskt har feber fick det bli en dag hemma.
Tänkte faktiskt försöka ta mig igenom två böcker vi ska skriva om snart, Pedagogen och den musikaliska människan samt boken Musiklust. Får se hur mycket jag tar mig igenom. Har sovit fram till nu i princip och febern sitter fortfarande i men huvudvärken har lättat, vilket är enormt skönt.

Satt precis och fyllde i en presentation om mig själv när det kommer till ämnet musik. Svårt att veta vad man ska skriva när man inte lyssnar på musik så där jätte ofta. Är ganska ovanligt att jag går in på spotify för att lyssna på musik faktiskt. Kanske borde ändra på det..

Nu ska jag faktiskt försöka läsa lite och kanske äta lite mat. Kan behövas även om jag inte är direkt sugen på att ställa mig och laga mat just nu. Kanske kan äta lite yoghurt istället?

/I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar