torsdag 14 oktober 2010

Musik

Idag på musiken skulle vi sjunga inför klassen och lära ut en sång. Sjukt jobbigt, mådde inte särskilt bra innan och efteråt mådde jag inte heller så bra, orkade inte ens äta mat. Skakig och ja usch. Idag var nog den värsta dagen i skolan om man får säga så. Hatar att sjunga, kan inte sjunga och har inte sjungit högt inför andra på cirka 10 år. Nu var vi två och två som sjöng, vilket borde underlätta men det är ändå psykiskt jobbigt.
Tog mig i alla fall igenom uppgiften och när jag kom hem la jag mig på soffan och sov ett par timmar så att alla spänningarna kunde släppa.

Nu ska jag snart se på vampire diaries som går på sexan klockan 20.00, det ser jag fram emot och efter det blir det nog faktiskt sängen. Sjukt trött, kan bero på att jag varit väldigt spänd idag, men även på att jag varit sjuk.

/I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar