söndag 24 oktober 2010

The social network

Torsdagen träffade jag Michan och vi tittade på Skönheten & Odjuret, det var trevligt att träffas igen. Var allt för länge sen sist. Måste försöka träffas oftare. Nu har jag förövrigt fått lite ordning på mina filmer så kanske blir lättare att se vad man kan välja bland.


På fredagen fattade jag ett impuls-beslut och satte mig på bussen hem till Hagfors där jag lunchade tillsammans med farmor och farfar, bandspagetti och köttfärslimpa. Extremt gott. Är alltid trevligt att få åka och hälsa på farmor och farfar när man är hemma. Det händer ju inte så ofta att man är där så det är bäst att passa på när man har tid över.
Sen träffade jag Sara fisen en sväng, innan hon började jobba. Vi var bland annat inne på Norbergs och kollade på kläder.
På kvällen åkte jag och Hanna upp och tittade på ishockey, fast dessvärre förlorade Hagfors Redskins. Trots förlusten tyckte jag de kämpade bra och jag var egentligen mest där för att kunna umgås lite med min kära kusin.

Igår blev det bio med tjejerna, vilket var väldigt mysigt. Dessvärre var inte filmen - The Social Network särskilt bra, i alla fall inte så bra som jag hade förväntat mig med tanke på de bra recensionerna den har fått. Dryg film skulle man kunna säga. Skulle egentligen ha sett Paranormal Activity 2, men skräckfilm på bio är ganska läskigt. Får bli en annan gång!

/I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar