lördag 30 oktober 2010

Valemont - The Movie

Känner mig extremt uttråkad när alla ska ut ikväll - alla är utklädda och sjukt taggade medan jag sitter hemma och är sjuk. Hatar det. Vill också vara ute och vara utklädd och ha roligt, fast hade jag varit frisk skulle jag ha jobbat så hade väl egentligen inte spelat någon roll.
Det märks att jag inte varit ute på några dagar för det kryper i skinnet på mig, jag vill verkligen bara ut, ut och göra någonting roligt. Inte bara sitta hemma, men jo det får man göra när man är sjuk. Eller egentligen ligger jag mest ner om jag ska vara ärlig.

Finns ingenting att titta på, på tvn och eftersom jag såg Valemont - The Movie på MTV häromdagen, även om jag tyckte att det verkade grymt dåligt orkade jag inte byta kanal eftersom jag på något sätt ändå ville se det. Med tanke på att det slutade så konstigt och de även visar Valemont - The Movie på MTV idag, så antog jag att det var fortsättningen (på något konstigt sätt känner jag ändå att jag måste se vad som händer efter det mystiska slutet) men nu verkar det som om det är samma som jag såg igår. Typiskt. Jag som nästan kände ett litet sug efter att få se vad som händer.

/I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar