lördag 1 januari 2011

2011

Nu har julen varit och jag kunde inte ha fått bättre julklappar. Är verkligen supernöjd! Julen spenderades som sagt hemma hos min syster där hela familjen var samlade. Super mysigt. Fick ett monopol-spel i julklapp så det spelade vi på julaftonskvällen. Efter att mer än halva familjen hade gått i konkurs var det bara jag och min bror kvar. Han hade insett att om man feg-spelade så klarar man sig längre. Jag tog över hans taktik och vann hela spelet. Great!
Juldagen tillbringades hemma hos mamma och pappa i Hagfors, där hela familjen samlades igen. Juldagskvällen kom även min moster med familj och det var riktigt trevligt

Nyår firades först hemma tillsammans med mamma och pappa, vi åt gott, drack gott och spelade lite TP. Jag vann så klart, även om jag fick lite hjälp på vägen. Efteråt gick jag upp och spelade spel tillsammans med Cherin, Jolin, Robert och Hammar. Alltid kul att spela spel, särskilt när vi tjejer dängde killarna riktigt ordentligt.

Och nu är det plötsligt år 2011, var tog 2010 vägen? I alla fall så är det nu ett nytt år med nya möjligheter.

Förövrigt har vi inte ens två år kvar att leva med tanke på att mayaindianerna säger att jordens undergång kommer ske den 21/12 -2012.

/I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar