onsdag 12 januari 2011

Orkar inte sova

Häromdagen sov jag 16 timmar och då somnade jag redan innan halv åtta på kvällen. Idag gick jag och la mig vid nio, det vill säga för nästan två timmar sen, men jag orkar inte sova. Snart lägger jag mig i soffan istället - för där orkar jag nästan somna direkt. Konstigt sånt här med sömn. Eftersom sömnen inte vill närvara idag så kan jag berätta att jag var till tandläkare idag - han berättade att jag hade fina tänder och sånt tycker jag om att höra. Han skulle fixa så jag får en försäkring så jag betalar en liten summa i månaden så täcker det min tandvård sen. Det är bra. Om jag fick bestämma skulle tandvård vara gratis, eller åtminstone fungera som sjukvården.

Nu ska jag försöka koppla bort alla tankar på opponeringen i morgon. Får nog kanske försöka räkna får.

Ett får.. två får...

/I
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar