tisdag 11 januari 2011

Pepsi max beroende

Natten till idag sov jag 16 timmar. Var väldigt förvånad när jag vaknade och insåg att jag hade sovit länge. Vet inte om det berodde på huvudvärken men av någon anledning orkade jag sova.
Håller på att sluta med pepsi max nu, vilket resluterar i huvudvärk utan dess like. Hjälper inte ens med huvudvärkstabletter, det enda som funkar är att sova och lägga en värmedyna över huvudet som lindrar lite. I vilket fall som helst, har insett att jag instället för läsk dricker mer juice nu. Kanske ska försöka dricka lite mer vatten också, för det är jag väldigt dålig på.

Just ja, gjorde ju ett pepparkakshus häromsisten, duktig som jag var nu när jag kom hem så slängde jag alltihop. Kändes inte som om det var så gott som jag tyckte när jag var liten.

Idag hade jag svårt att ta mig ut ur lägenheten, låset rörde sig inte hur mycket jag än försökte röra på det. Det värsta är att det är andra gången det händer. Vet inte varför det blir så, men är otäckt när det händer för man vet inte riktigt hur man ska göra för att komma ut. Men tillslut lyckades jag få upp låset och ta mig ut. Kände mig lite stressad då jag var rädd för att jag skulle missa bussen.

I morgon blir det ett besök till tandläkaren, hoppas på det bästa.

/I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar