onsdag 19 januari 2011

Musikteater-projekt

Nu har vi i en vecka hållit på med ett musikteaterprojekt, vilket har varit väldigt kul men man blev totalt utpumpad - noll energi den sista dagen. Min grupp har varit väldigt nöjd med teatern och vi har kommit bra överens. I morgon gäller det - uppvisning för mellanstadiet. Massa barn som ska titta på oss, spännande. Själv kommer jag spela drake. Har laddat kameran nu så förhoppningsvis kommer jag kunna ta en hel del bilder när vi är utklädda.
Men i alla fall, har varit ganska tufft att spela teater hela dagarna så därför bestämde vi (i gruppen) oss för att ta ledigt idag. Vilket innebar att jag kunde sova ut och springa några ärenden på stan. Köpte födelsedagspresent till Noel efter att först letat igenom hela stan, sen hela bergvik innan det blev en present från Våxnäs, med andra ord har jag tagit mig igenom hela Karlstad.
Var in och prata lite med Jenni förut, hon bjöd på lite fika. Efter de blev det en långpromenad genom Mariebergsskogen, vilken tydligen ligger ett par minuter från mig. Haha, har bara bott här i ett och ett halvt år innan jag insåg det. Lyckat. Men bättre sent än aldrig. Var i alla fall riktigt skönt att få vara ute och gå lite. Efter promenaden tittade vi på film och hade det mysigt. Alltid lika trevligt.

/I
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar