lördag 15 januari 2011

Inception

Har precis haft filmkväll med Jenni, idag blev det Inception. Jag kan bara säga att jag älskar den. Helt enkelt en suverän film. Slutet går att diskuteras men den var bra trots slutet. Det är nog en film jag kan tänka mig att lägga pengar på och köpa. Till filmkvällen idag så blev det pizza. Men jag har mina aningar om att universum tycker att jag borde låtit bli att äta det, för när jag satt och skar pizza flög hela kartonger och hamnade på golvet (pizza med). Har aldrig sett en pizzakartong flyga förut men det gjorde den här, det konstigaste var att jag hade hela kartong på bordet när jag skar. Mysko att den gav sig ut på en flygtur, men det kanske har med att pizza inte är så nyttigt att göra.

/I
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar