tisdag 7 december 2010

December

Vi har nu kommit in i December månad och det är bara 17 dagar kvar till julafton. Tiden går så fort och jag börjar känna att jag borde vara helt klar med julklapparna snart, vilket jag i och för sig är, har bara min syster kvar att köpa något litet till. Det ordnar sig snart, ska bara försöka göra i ordning paketen snart. För hatar när man sitter med det i sista minuten.

Idag hade vi dans och vi fick dansa swing, herregud vad roligt måste jag bara få säga. Det vill jag göra igen, för det var verkligen grymt roligt. Länge sen man skratta så på en danslektion. Man kände sig lite töntig ibland men så länge man har roligt så spelar det ingen roll. Sen är ju studiegruppen jag hamnat i suverän!

Nu måste jag tvätta snart, sen kanske fixa någonting att äta då jag inte hann äta frukost i morse och med tanke på att jag somnade i soffan när jag kom hem från skolan och inte vaknade förrän runt halv fyra - fyra så blev det ingen lunch heller.

/I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar