söndag 28 november 2010

Julkänslor

Har inte haft några julkänslor alls på sistone, men idag kom de smygandes. Det kommer nog bli mysigt med jul ändå, tänk att få se Noel när har får alla julklappar. När vi ska titta på Kalle Anka tillsammans. Jo men jag tror nog det kommer bli riktigt mysigt ändå. Hur kommer det sig att jag fått alla dessa julkänslor helt plötsligt? Jo men de börjar ju spela julmusik på radion och under tiden de spelar julmusik på radion tittade jag ut genom fönstret. Det såg så mysigt ut när människorna gick runt på skyltsöndagen, ljus är tända och det bara ser så juligt ut. Det kanske är något speciellt med skyltsöndagen i alla fall?
Sen har jag köpt så fina kläder till Noel. Jag gillar egentligen inte att köpa julklappar eftersom man aldrig vet om personen som får julklappar tycker om dem, men till Noel är det roligt att handla.

/I
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar