fredag 10 december 2010

Möte

Nu sitter jag på bussen på väg upp till universitet. Ska på ett möte med tre personer från universitetet, vfu-samordnaren på min vfu skola samt en klasskompis som är på samma ställe som mig. Man känner sig lite som den bråkiga eleven som Sofia sa igår. Nej men förhoppningsvis är det inte så farligt som man tror. Är i alla fall skönt att vi är två så man slipper gå på mötet helt själv.

Efter mötet får vi se vad som händer, mamma och pappa skulle komma ner idag men fick inte träffa dem direkt eftersom de ska köpa julklappar. Det är iallafall det jag förutsätter att de ska göra, eftersom de skulle höra av sig när jag fick komma ut på stan. Pappa skulle hjälpa mig att sätta upp en sak på väggen idag också. Kan säga att det inte är det lättaste att sätta upp saker och ting när man här betongväggar. Får passa på och få hjälp när de ändå kommer ner.

Känner att det finns en massa måsten just nu, jag måste skriva klart dansuppgiften, jag måste hitta tid att tillsammans med en klasskompis skriva klart rörelseuppgiften, jag måste skriva klart spaningsuppgiften, jag måste skriva klart vfu-uppgiften, jag måste lära mig spela gitarr, jag måste lära mig sångerna.. Ja, jag har lite att göra med andra ord. Men det ordnar sig, kanske hinner göra lite under helgen i alla fall..

/I
Published with Blogger-droid v1.6.5

1 kommentar:

  1. Ibland är livet bara en massa "måsten" men det är lika för alla.
    Allt löser sig till slut.

    SvaraRadera