måndag 20 december 2010

Snart jul

Skulle ha slutat skolan klockan 12 idag, men eftersom jag alltid hamnar i så bra grupp när vi gör grupparbeten, fick vi sluta redan halv elva. Vilket resulterade i att jag fick mer tid över idag än vad jag trodde. Så nu har jag köpt en sak till Ida, slagit in de sista julklapparna, diskat och gjort rischoklad - jag slog på stort och gjorde några med vit-choklad. Mums, säger jag bara. Har inte smakat, men eftersom jag älskar just vit-choklad förutsätter jag att det smakar helt underbart.

Insåg att det bara är fyra dagar kvar till julafton, tiden rinner iväg. Har försökt städa min lägenhet eftersom jag inte kommer vara här så mycket mer förrän efter nyår. Tänkte att jag skulle dammtorka i morgon så är jag klar sen. Hinner inte idag eftersom min syster snart kommer och hämtar mig. Tillbringar nämligen dagarna innan jul där för att underlätta lite, mycket som ska göras så här i jultider, särskilt med tanke på att vi ska fira hemma hos henne.

/I
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar