söndag 12 december 2010

Nyfärgad

Idag gjorde jag en impulsgrej och bestämde mig för att prova att färga mig själv. Jag tror att resultatet blev bra, men svårt att säga när man inte kan se håret bakifrån. Har nämligen inte någon mer spegel, så jag hoppas att jag lyckades så det inte ser helt förjävligt ut, men tror ingen skrattade åt mig när jag var bort och handlade förut i alla fall. Hittade en julklapp till Mia förut när jag var och handlade också, skönt för har haft väldiga problem med att hitta någonting som jag tyckte kunde passa henne. Men nu är det klart så nu har jag bara Ida och Hanna kvar att köpa till. Hanna vet jag redan vad jag ska köpa och Ida vet jag inte riktigt, har en idé men tänkte höra med henne om det finns någonting som hon skulle vilja ha.
Fick mig lite extra motion förut också, för hoppade av bussen från bergvik inne i stan för att ta bussen som skulle ta mig hem till mig, men den skulle inte gå på ett tag så jag bestämde mig för att gå hem. Svinkallt till att börja med eftersom jag hade glömt mina vantar hemma, men efter ett tag fick jag upp värmen. Då var det faktiskt riktigt skönt ute.

/I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar