tisdag 11 oktober 2011

Sovmorgon!

Idag börjar jag skolan vid 13.00, tror jag. Kan vara kvart över också. Vi ska arbeta med boksamtal, får väl se hur det går. Förhoppningsvis bra. I morgon har vi en föreläsning som jag inte tänkter gå på, mest för att jag anser att föreläsningarna inte ger mig så mycket. Därför inser jag att jag numera kommer ha sovmorgon i tre (!) veckor! Hur skönt är inte det? Har inga lektioner, föreläsningar eller liknande på Universitetet förrän torsdag vecka 44. Underbart. Fast kanske borde tillägga att vi har hemtenta på två veckor, men det är ju en annan sak. Blir jag klar snabbt får jag ju trots allt ledigt länge. För läsloggen som ska lämnas in vecka 44 är jag så gott som klar med. För en gångs skull är jag inte ute i sista minuten.

/I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar