torsdag 13 oktober 2011

Film

Jag har insett att jag älskar att gå på bio. Under en kortare period har jag varit på bio tre gånger.
Crazy, Stupied love som var grymt rolig. Skrattade som aldrig förr. Den filmen såg jag med världens bästa Ida!
Svensson, Svensson - I nöd och lust (förhandsvisning) Sf bio bjöd på gratis film! Gillas. Filmen var riktigt bra, bjöd på en hel del skratt. Den här gången hade jag den supersöta Marina med mig.
Och igår såg jag filmen Abduction. Riktigt bra film. Den var till och med bättre än vad jag trodde. Såg även den här filmen med Marina. Innan bion var vi till Mongolian och åt, äckligt gott! Svindyrt men värt varenda krona. Även här gick jag på bio gratis eftersom jag samlat tillräckligt många poäng med bioklubbkortet. 800 poäng = gratis bio måndag till torsdag. Man bara måste älska Sf!
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar