onsdag 26 oktober 2011

Hemtenta

Första delen i hemtentan skrev jag på mindre än ett dygn. Del två däremot har jag inte orkat sätta mig med ordentligt och därför är jag inte riktigt klar än. Jag som skulle vara klar redan förra veckan. Men har allt haft dagar då jag varit helt ledig. Om man tittar på tiden jag lagt ner på hemtentan, del två, så är det inte mer än timmarna jag la ner på del ett. Enda skillnaden är att jag gjorde del ett på en och samma gång. Del två däremot har jag delat upp med tio minuter här och en kvart där. Lite småsegt att dela upp det så. Känns som om man aldrig blir klar, men det är inte så konstigt med tanke på att jag inte skriver någonting. Är nästan klar, bara fila på det sista och skicka in det.
Läsloggen som ska vara inlämnad nästa vecka är redan klar, så det är skönt. Får en veckas ledigt, vilket inte är helt fel. Om man inte tänker på engelska uppgiften som jag måste skriva, men om jag tar tag i den snart får jag ännu mer ledigt. Borde nog satsa på det.

Nu: Skriva klart hemtentan, skicka in den och börja med engelskan!

/I

(Veckopeng kanske skulle vara en bra idé...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar