måndag 24 oktober 2011

Datorproblem

Jag tror inte att jag borde ha en dator. Köpte en i augusti 2010. Krånglade hela tiden.
Bluescreen, svårstartade och så vidare. Mamma köpte den, för den fungerar perfekt i Hagfors.

Köpte en ny för en vecka sen, kommer hem och det finns ingen blåtand, som jag verkligen ville ha. Åkte och bytte den. Och köpte en ny. Blev bluescreen men fick höra att det antagligen var mitt mobila Internet. Köpte ett nytt mobilt Internet, fungerar. Vilket innebär att min första dator säkert hade fungera om jag bytt Internet från början.

Ska installera en skiva i den nya datorn och inser att det sitter en skiva i datorn, som någon har bränt. Det vill säga, datorn är begagnad. Åkte in för att lämna tillbaka den. De hade ingen dator på lager, men han kunde ge mig 200 kronor i rabatt eftersom den var begagnad. Gjorde ett återköp och fick tillbaka alla pengarna. Men nu står jag här, med min gamla 6 åriga dator igen. Så nästa steg är att åka och köpa en ny dator. Vad blir det den här gången?

/I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar