onsdag 26 oktober 2011

Sluta shoppa

Nu måste jag sluta slösa mina pengar. Inga mer onödiga köp! Har idag spenderat närmare 700 kronor (där är pappas födelsedagspresent inräknad). Kanske inte helt okej att spendera alla pengar jag har på en gång. Måste tänka mig för. Men får säga att sakerna som jag köpt idag är förtidiga julklappar till mig själv.

Nu ska jag inte köpa någonting mer men julklappar är okej. Men inte julklappar till mig, utan julklappar till min familj! Måste trots allt tänka mig för innan jag spenderar alla pengar jag har.
(Kan få köpa mig en dator, eftersom jag egentligen redan har spenderat de pengarna)

Eftersom en av mina älsklings prinsar är sjuk, har jag faktiskt köpt en liten present. Hoppas få den så fort som möjligt, så han kan få den när han fortfarande är sjuk.
(Ingenting dyrt, men när man är sjuk och liten förtjänar man faktiskt en liten present)

/I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar