tisdag 25 oktober 2011

Shopping-genen

Nu har shopping-genen satt in igen. Skulle köpa födelsedagspresent till pappa och hittade en sida jag aldrig använt förut. Köpte pappas födelsedagspresent och sen utforskade jag hemsidan. Då hittade jag en massa spännande saker. Säsong 2, säsong 3 och säsong 4 av "The Hills" för mindre än 250 kr inklusive frakt (sammanlagt!) och då var jag ju bara tvungen att köpa dem. Värsta kapet! Sen var jag ju tvungen att köpa en bok också, då den bara kostade 39 kr.

Hur var det med att inte handla något onödigt på en månad??


/I

2 kommentarer:

  1. Vad köpte du till han och vad är det för sida?? Eller förresten jag vill inte veta. Den genen har vi nog ärvt båda två....frågan är bara av vem ;) Jag lånar GÄRNA The Hills btw :))

    Mia

    SvaraRadera
  2. Hur skulle det va om mamma började med veckopeng igen?

    SvaraRadera