söndag 19 februari 2012

Tv-serier

Herregud vad många bra tv-serier det finns. Det finns "The walking dead", "The vampire diaries", "true blood", "gossip girl", "game of thrones", "one tree hill", "glee" och massor av andra bra serier. Jag skulle kunna ligga i dagar/veckor och bara se serie efter serie. Det är synd att jag måste gå i skolan. Och det bästa (eller värsta) är att det finns massor av serier som jag inte ens har upptäckt än.

Jag var på bio idag, med Marina och vi såg den svenska "En dag i Phuket". Jag säger att jag inte gillar svenska filmer men ändå lyckad jag se alla. Den var faktiskt riktigt bra och jag skrattade en hel del. Kände att jag behövde få skratta lite. Att gå på bio är något av det bästa jag vet. Vardagslyx på hög nivå. Och det bästa av allt är att jag har samlas massor av poäng på bioklubben så jag får gå gratis på bio. Det gillas!

Frågan är när jag ska hinna plugga?

/I

2 kommentarer:

  1. Visst är Game of Thrones fantastiskt? :D
    Jag älskar det och bara väntar till 1a april då e1s2 kommer <3

    SvaraRadera
  2. S2E1 menar jag såklart, hjärnan är inte med ikväll :(

    SvaraRadera