onsdag 22 februari 2012

Sexet

Nu har jag gått med i sexet (sexmästeriet) vilket är ett utskott inom Läsk (lärarnas studentförening i Karlstad) och det är vi som ska planera alla fester inom Läsk. Jag tror att det kommer bli ett grymt år och förhoppningsvis roliga fester. Vi hade första mötet idag och det kändes bra. Känner mig taggad för det här. Jag tror det kommer bli grymt! Och sen är ju Caro också med i sexet, vilket gör det hela ännu roligare.

Känns som om min vår kommer vara fullspäckad, men det gör ingenting. Har möten hit och dit, dels med sexet men även med Sydafrika gruppen. Sen pluggar jag på 150%, men det fixar jag. Just nu känns allting så bra. Gäller bara att hinna med lite fritid också, men det är nog ingen fara. Kommer alltid lyckas klämma in en bio hit, någon film dit och självklart mat på stan.
Är rätt så sugen på Mongolian om någon känner sig manad? ;)

/I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar