onsdag 29 februari 2012

Flickan med snö i håret

Jag har precis läst ut "Flickan med snö i håret" skriven av Ninni Schulman. Man måste älska att man kan låna hem e-böcker till datorn genom Karlstad stadsbibliotek. Sträckläste boken, tror att jag tog en enda paus enbart för att dricka lite. Hon lyckades fånga mig helt och jag hade svårt för att lägga ifrån mig boken.

Delvis kändes det ganska meningslöst att lägga ifrån sig boken för att sova, då jag ändå inte kommer orka sova då jag mår så fruktansvärt illa. Vad är det som händer? Har varit sjuk ett par dagar med magont. Har i princip bott i sängen. Idag kände jag mig bättre så gick till skolan men nu mot kvällen mår jag illa. Väldigt illa och extrem magont. Varför blir det så här för?

Jag vill bara sova och känna mig frisk. Nu ska jag läsa en annan bok tills illamåendet släpper lite, men gissar att det inte kommer släppa förrän jag spyr. Förhoppningsvis kan jag få lite sömn ändå.

/I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar